Karmom bilgedm yaklaşık 1 aydır kullanıyorum, bulaşık makinesine atmıyorsunuz. Elde yıkanıyor. Zaten yumuşak süngerle çıkıyor yapışmadığı için. Ama sapları çabuk ısınıyor.