Kızlar selam. 66 günlük bir bebeğim var kolik bir bebek. Normal kontrollere götürdüğümüz çocuk doktorumuz kakasınım fotoğraflarını istedimbirkaç tane çektim çok yoğun mukıs var alerji testi yaptırmak lazım dedi. Şehir hastanesine gittim kakasında kan olmadığı sürece gerek yok dedi. Sonra tekrar kendi doktoruma gittim başka yerden bir şekilde yaptır normal değil dedi. En sonunda özele gittim doktor gerek görmedi kilo alımı beslenmesi felan gayet iyi olduğu için istersen kandan süt alerjisine bakalım dedi bende siz gerek yok diyorsanız bakmayalım dedim baktırmadım. Böyle mukuslu kaka yapan var mı neden böyle olabilir alerjisi yoksa