ozgersinada merhaba bende üç gün önce araştırma hastanesinde taktırdım adetli olduğum halde kan testi aldılar öğleden sonra doktor bir kağıt verdi ay koridorda başka odada adı aile planlamsıydı orada taktılar önceden bir kağıt imzalattılar sonra tekrar doktorun yanına gittim ultrasonla kontrol etti bir ay sonra kontrole gel dedi. Adetliyken yapılsa daha iyi olur rahim ağzı açık olduğu için daha rahat ve acısız takılıyor tavsiye ederim bide iki gün az yoğun kanamam oldu oda geçti hafif kasık ve karın ağrısı oldu bide. Bu arada devlette tek tip takılıyor oda on senelik bilginiz olsun hormonlu olan takılmıyor bakır takılıyor