17 aylık kızıma düzenli olarak sabahları 1 cag bardağı veriyorum ama iştahsızlık basladı sebebi omu acaba dedim mamayı kesince ona basladım 16. Ayda kestim onceside verıyordum ama yarım cag bardağı ve haftada 3 gun şimdi her gun bı cag bardağı veriyorum süt ürünü sonuçta yapar mı ki ya