Arkadaşlar oğlum 2.5 yaşında tuvalete alıştırmak istiyorum bez sıkmaya ve tahriş etmeye başladı bezi takmak istemiyor ama nasıl yapıcam sürekli oturtuyorum lazımlığa ama hiç yapmadı şimdiye kadar çiş varmı diyorum yüzüme bakıyor nasıl yaptırıcam, çişin geldiğini idrak edemiyor ki bana çiş var desin yardımcı olur musunuz