Kızlar merhaba bebeğim 9 aylık ayak baş parmakları kırıldı ve batık oldu tırnak pensi ile kestim ama sürekli yine dipten çıkıyor nasıl düzelteceğim her iki parmağı da aynı😞 bir de el tırnaklarını düz bir şekilde kesiyorum fakat tırnakları enine şekilde genişledi ilk doğduğunda öyle değildi el tırnakları zamanla genişledi ben yuvarlak güzel tırnakları olsun istiyorum nasıl yapabilirim destek lütfen 🥰🙏