berk58 alır tabiki diyet dediğiniz şeyi sürdürileblir yaşam tarzı hale getirmeniz gerekli.Anlık belirli bizaman sadece elinizdeki liste olarak görürseniz homini gırtlak yenilirse geri olacağı odur.Yaşam tarzınız değişmeli herşeyden yeniliyorsada ölçülü dengeli beslenmeli hic nsey olmaaz..hamileikten 3 yıl önce diyetsyenle verdiğim kiloyu 3 yıl gecmisti 1 kilo dahi almadım çunkü ölçülü ve dengeli besleniyordum..Kuzeniniz ne bulsa ölçusuzce yemiş anlaşılan:))