Deryaumay dün kan verdim baktırdım sonuclarq bakıcam ama. Çok huzursuz edici insan o an kopuyor gibi algısı dusuyor beynin ici uyusup sersem oluuor gibi. Sizinde bıyle mi? Acaba diyorum boynunda sorunlu rontgen cektiricem sinire baskı yapan bi düzleşme fıtık bişey olabilir mi, aynı brlirtileri yasayanlar var cünkü. Ağrı kolumada vuruyor bazen. Siz beyin boyun mr cektirdiniz mi