Nazliezgi Ben şimdilik pes ettim bir iki ay bekleyip tekrar deneyeceğim kabız oldu ve korkusu oluştu unutturup tekrar başlayacağım sabrım da dayanmıyor hiç çok zorrr😭
lion_north Nazliezgi gercekten hazir hissettiginde baslayin inanin zorla olmuyor bende denedim pes ettim 3 yasini gecmisti kendisi bi gun dedi artik takmak istemiyorum ve o sekilde basladik
Nazliezgi lion_north hm bizim de zor oldu kaka yaparken ağladı bağırdı sanki tuvalete gidecekmiş gibi hayır kaka yok falan dedi kakasını yaptığını bildiğim halde 🤦♀️🤷♀️ bende bekliyorum bakalım durum ne gösterecek bana