gokcekizzs Doktor önerisiyle 6*30 mama veriyorum kızım 2 buçuk kilo doğdugu için takviye mama veriyorum sanki sütümü azalttı göğsüm eskisi gibi şiş değil 28 günlük olduk… kafama takıldı sizde de böyle oldu mu ??
Kuzularinanasi gokcekizzs 2 saati geciyorsa emzirme araliklariniz evet sut azalabilir.ne kadar cok emer ne kadar sık emerse sutunuz cogalir.mamayi da azaltip birakirsiniz hatta..emzirmeye agirlik vermelisiniz
gokcekizzs Kuzularinanasi sürekli emziriyorum iki saati birakın bazen saat başı emiyor hatta mama bitince hemen tekrar emziriyorum emerek uyuyor çünkü yatağa yatırınca hemen kalkıyor