Kızlar ben çocukluğumdan beri ayaklarımı tırnaklarımı sevmiyorum.. Terlik sandelet falanda giyemem. Yazın bile çorapla gezerim. pedikür yaptırmak istiyorum ama utanıyorum. Hiç cesaretim yok. Sorun bende mi benim gibi olan var mı yoksa boşa mı kendime sıkıntı ediyorum… Yardım.