ikiprensesannesiiyim Şu markette satılanlardan ama yiyen varmı bebeğe sıkıntı olur mu sütten ya canım cok cekti ama korkuyorum
Kuzularinanasi ikiprensesannesiiyim hic yemedim .yemem de.ve asiri zararli bisey oldugu soyleniyor zaten. Ha 1 kerelik yiceksen olabilir ama aliskanlik haline getirme derim
Gokturkmom ikiprensesannesiiyim Benim bebeğimde mukuslu kaka vardı doktor işlenmiş paketli gıdaları özellikle noodle tarzı şeyler yeme demişti
ecekrk ikiprensesannesiiyim eriş markasınınki daha sağlıklı diğerlerine nazaran okuduğuma göre amaçları zaten temiz içerikli ucuz öğrenci dostu noodle yapmakmış ama tabi paketli gıda ne kadar temiz olabilir ama ben yedim daha önce 1-2 tane
mamacitaa_ ikiprensesannesiiyim Niye korkuyorsun ki çok abartılmıyor mu ama yani. yesen nolucak :) ben çok defa yedim
yaraliceylanim ikiprensesannesiiyim ben bazen yiyorum elim ayağım titriyor açlıktan kurtarıcı oluyor ya ama kızım 6 ayı geçtikten sonra yemeye başladım ondan önce yemedim