Kızlar merhaba 14 günlük ikiz bebeklerim var ve ilk sezeryanda. Dolayı sütüm az geliyordu mama verdim sarılık olmasın diye suanda sütüm biraz artı ama cokda ikizlerimi doyuracak kadar degil gündüzleri sık sık emzirmeye çalışıyorum fakat gece uykusuna geçtiklerinde mama veriyorum sabaha kadar iki kez mama veriyorum sabah ise emzirmeye başlıyorum sizce bu sütümü tekrar azaltırmı yada daha farklı bir öneriniz var mı