Birdunyabircennetannesiii MevaninAnnesi34 Kızımda istediğim ismi koydum ÖMÜR ❣️🕊️ Oğlumda olmadı ama iki ismi var kabullenemedim gitti Hamileyken kaynım vefat etti eşim çok istedi koymayı ismini ben istemedim ama üzülmesin diye kabul ettim yanına da istediğim isimler yakışmıyordu YİĞİT koydum bu isimi de seviyorum ama aklımda Aras Poyraz Rüzgar gibi isimler vardı yakışmıyordu eşimin istediği isime koyamadım Şuan ismi Yiğit (Ben koydum) Mesut(Kaynımın ismi eşim koydu) Bir daha kızım olursa ismi hazır eşimle birlikte kararlaştırdık ama gel gelelim cesaret edemiyorum çocuk konusunda
smileylaylom Evlenince kızlık soyadımı da kullanmak istedim eşim istemedi, saygı duydum. Senin soyadını da oğlumuz olursa isim olarak koyarız güzel bir erkek ismi olur dedi. Oğlumuz var ve ismi Ata Aytekin
KaranimEgem Kız olursa Eylül başak ya da kumsalı beğeniyordum erkek oldu aslan ya da baran olsun istiyordum sonra karan Ege koydum daha orıgınal geldi
yalinmom gizematadeniz eşimle sevgiliyken oğlumuz olacağını hayal ederek Aslan ismini koyacağımızı düşündük hep.Daha sonra herkeste olan popüler bir isim olsun istemedim. hamile olduğumda aklıma Yalın ismi geldi kimsede olmayan özgün bir isim olduğu için ve Türkçe bir isim olduğu için çok beğendim eşimde beğendi ve oğlumuz Yalın oldu😍çift isim istemedik. 2,5 yaşındayız.
gizematadeniz yalinmom aynen ben de hep tek isim olsin turkce olsun ve herkeste olmasin istemiştim. Yalini cok beğenmiştim hamileyken bi anda gelmişti aklima. Ams soyadımızla da uyumsuz biraz. Sevdiremedim eşime o nedenle. Soyadimiz kisa oldugu icin de hep tek isim istesek de cift isimle daha akici oldu ismi sanki. Severek koyduk. Zaten Ata Deniz diyoruz ikisini de kullanıyoruz. Ama Yalın bi tık icimde kalmis olabilir 😂
Elfgrn MevaninAnnesi34 Hayalimdeki ismi koydum 12-13 yaşında Asel ismini görmüş anlamını çok anlamlı bulmuştum. O zamanlarda hiç bu ismi duymadığım için bir gün kızım olursa ismini asel koyacağım demiştim. Çok şükür nasip oldu. Asel Ceylin kızımın adı, tabi şansıma o yıl en çok konulan isim Asel ismi oldu isim patladı. 🤣 Ceylin de eşimle ortak 2. Isim oldu 2 isimli olsun istedik
Said71 MevaninAnnesi34 Muhammed Selim istiyordum Muhammed Said koydum çünkü eşimle ikimiz ivin bu isim daha anlamlı geldi Said Nursi den kaynaklı olarak öyle niyet aldık ve şükür oğlum 2 buçuk yaşında adıyla bizimle beraber 🤲🏻💕🌸
birannne_ MevaninAnnesi34 ay benim bebeğimin ismi öyle herkeste olan bir isim değil onun için şimdi kendimizi ifşalamayalım 😂
uykusuzanne__ MevaninAnnesi34 rüyamdaki ismi koydum oğluma Kızıma da güneş nil ismini çok istedim ama kısmet olmadı eşim koydu
MamaUygarVibes MevaninAnnesi34 oğlumun iki ismi var ve ilk ismi eşimin ismi ile aynı. 7 kuşaktır her baba oğluna aynı ismi veriyormuş bizde geleneği bozmayalım dedik ve yaninada Uygar’ı ekledik😮💨🌸
zuhalsebu MevaninAnnesi34 biz sevgiliyken feridun mete ve cemre koymayı düşünmüştük. Sonra benim ilk kızım oldu arkadaşın oğlu oldu mete koydu o öyle gitti, cemreyi de anlamı kötü dediler o da öyle gitti 😅 Feridun(kayınbabamın adı) Buğra ve Zeynep Gökçe oldular😍 oğlana Buğra Selim düşünmüştük sonra değiştirdik yine.
busealmilanil MevaninAnnesi34 Elif 😊 çok sevdiğim ve çok istediğim bir isimdi ama eşim istemedi hiç. Kızımın adı Almila Nil 🥰 kızımın ismini de çok beğeniyorum, eşimle birlikte karar verdik zaten ama Elif isminde de aklım kaldı 🙊
seyma_04 MevaninAnnesi34 Zeynep çok istiyordum fakat kendi ailemde bir sürü Zeynep olunca Eşimin isteğinide kabul etmiş oldum Roza koyduk