beybimmm anne diyor ama işine gelirse ya da çok zor durumda kalırsa (çok ilgi beklerse😂) annniiii diye bağırıyor. Çak, alkış, bye bye, merhaba yapıyor, öpücük atıyor, müzik çaldığında kollarını yukarı kaldirip bedenini salliyor oynuyor sanirim ahaha… Ama tabi bunları da keyfi öyle yapmak isterse yapıyor 😂 mesela bye bye yap kızım diyorum suratıma bakıyor öylece bir süre sonra da durup dururken bye bye yapıyor gibi gibi 😂 Eltimin bebeği 1 ay küçük kızımdan ver, no, gel, baba, mama diyor ama onun da alkış, çak vs vs yok yapmıyor. Hepsi çok farklı birer dünya işte birbirinden 🥰 Benim bebeğim 9,5 eltimin bebeği 8,5 aylik