Merhaba hanımlar aranıza yeni katıldim 2 tane test yaptım biri erken gebelik testi hemen 2 cizgide gorunde ama normal kaste test de yaptim hic bisey cikmadi sizce hamilelik var midir adetime daha var karin agrim cok akintim da var batma da oluyor surekli ama emin olamadim tecrubeli arkadaslar bi yorum yaparsaniz sevinirim 😊 konuyu dogru yere acmisimdir umarim.


