miabel9 bnde normalını kullanıyorm hıc koku duymadım cok memnunum fakat bunu actm 1 tabe bılemedınız 2 tane kullandım ama bı kokuyor yanı anlatamam yag mı dokmuslwr dedım esım plastık kokuyor dedı bugun arkadasım geldı baksana suna dedım plastık kokuyor dedı oda tm dedm koydum kenara yani