Sevgili anneler, benim 32.haftada suyum geldi. 33.haftaya kadar bebek susuz kaldı sonra gelmek istedi vajinal doğumla 2 günlük sancı sonrası doğdu. Ama 21.haftadan beri bildiğimiz bağırsaklarında genişleme vardı. Ameliyat olacaktı. Oldu şuan 24günlük. Jejunostomi takıldı 40cc sütü buradan 5cc sütü de ağızdan alıyor. Ama kusmaları ve gelenleri çok. Bu durumu daha önce yaşayan annelerim var mı? Beni neler bekliyor 🥹