Kızlar geçen ay reglim 2 gün gecikmisti öğle vakti oldum 3 4 gün parca parca geldi geciktim diye testte yaptım negatif çıkmıştı hu ayda 3 gün geciktim bugünde test yaptım negatif cıktı şimdi ben anlamadım olurmuyum sizce iki gündür de adet söktürücü kullanıyorum