1durununannesi Dahiliyeye bi kan vermenizi tavsiye ederim. Bende folik asit eksikliği vardı ilaç kullanınca dökülmem azaldı. Bi de biberiye yağı saçı artırıyormuş ama kullanmadım ben bilemiyorum onu