yigitinanneesii mustela markası. Tam konak olduğundan emin olmadan zeytinyağı sürme bence. İnsanlar biraz yanlış biliyor sanırım zeytinyağı yumuşatmak nemlemdirmek için değil soyucu etkisinden faydalanmak için kullanılır ve muhakkak çok aşırı bekletmeden durulanır. Mesela bebeğimin yüzü pul pul dökülür kurur gözünün üstü ve kaşı bi tık sert kabuk gibi ama değil mustela sürdüm hep baya yumuşadı ve yok oldu her gittiğim dr da öyle dedi. Ama başı bildiğimiz konak olmuştu ona zeytinyağ sürüp 15 20 dk bekletip konak tarağıyla temizledim. Çünkü zeytinyağ o ölü deriyi kabartıp atmaya yardımcı oluyor