dnzcyln35 Kızlar dün bu saatler sezaryana girdim. Bebeğim 38haftaydı tam. Ama küveze alındı solunumda sıkıntısı varmış. Dualarınızı beklerim. Rabbim hiç kimseyi evladıyla sınamasın 🙏
yildizkaradag dnzcyln35 hayırlı olsun gözünüz aydın🌸 benim oğlum da doğduğunda girmişti üzülmeyin hiç. Rabbim şifa versin tez zamanda inşaAllah🤲
canan6668 dnzcyln35 gözünüz aydın olsun ve geçmiş olsun insaAllah sağlığına kavuşur tez zamanda birbirinize kavuşursunuz yavrunuz la🌸💕
tugcedefne5561 dnzcyln35 Benimde kızım 1 hafta yattı doğduğu zaman canını sıkma içini ferah tut. Bir an önce iyileş bebişin gelince ona daha iyi bakarsın bende öyle oldu
bakkalemzigi dnzcyln35 oğlumda doğduğunda girdi 6 gün kaldı aldık geldik evimize sizde en kısa sürede sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🌸🤍