livanurvealpinannesi61 wewee bilgim Yok üretimden kalktıysa o yüzden olabilir yada ismi değişmiş olabilir firmaya sormak gerek aslında
hermione_granger wewee devamlı olarak sma comfort kullanıyorum ama bazen sma bulamıyorum e bebekte yada eczanede bitebiliyor bulamadığında hipp alıyorum onu demek istedim
tgcgnydn wewee ben doğduğunda aptamille başladım sonra hipp denedim gaz yaptı. Tekrar aptamile döndüm kilo alımı da gayet iyi üst sınırda gidiyor. Bebeğim de seviyor bugüne kadar red olmadı şu an 4 aylık.
tgcgnydn wewee ben doğduğunda aptamille başladım sonra hipp denedim gaz yaptı. Tekrar aptamile döndüm kilo alımı da gayet iyi üst sınırda gidiyor. Bebeğim de seviyor bugüne kadar red olmadı şu an 4 aylık.
drystr @mervesare01 neden mama içmez biberom tutmaz diye araştırırken ağız içi yara vs olabilir yazıyordu öyle baktım ama bişey görememiştim son bi ara ağlarken dilinin alt kısmında bi şey fark ettim detaylı bakınca aft olduğunu gördüm sonra ilaç aldım çok şükür geçti
newmo Hipple başladık inanılmaz kusuyordu ve gaz yaptı aptamil geçtik ayda 1 kilodan fazla kilo alıyor ama memede içiyor
tgcgnydn adaarya38 3. Ayında 6700 dü ayın 25 inde 4 aylık dolacak şu anki kilosunu o zaman öğreneceğim canım
1merling wewee bende hipp kullandım onda sürekli kustu ve gaz problemimiz var doktora sordum aptamil conformil önerdi 3.kutuya kadar sıkıntı yoktu sonra birden kaka yapamamaya ve ıkınmaları başladı mamadan mı bilmiyorum bende böyle bi sorun yaşıyorum