Kızlar merhaba, kızım 2,5 yaşında hareketli bı çocuk evde bir şekilde oyalaniyoruz ama dışarı çıkınca zehir oluyor. Bebek arabasında hiç oturmak istemiyor hadi onu anladım ama kafasına göre istediği yere koşuyor kesinlikle el tutmak yok en zoru bir yere oturup bir şey içecez ya da yicez oturmuyor gidiyor yine istediği yere zor oluyor çok ya bazı bebeklere bakıyorum Maşallah diyorum tabi ki, oturup yemeğini yiyor annnesinin elini tutuyor böyle bız dışarı çıkınca geçirdiğimiz vakitten hiçbir şey anlamıyoruz bu ne zaman düzelir 🥹😄