nerminisitan belki doyuyordur, aç olsa huzursuz olur, göğüsler terbiye oldu derler ya öyle bir şey olabilir mi acaba, bol bol su için, su çok etkiliyor, gün içinde de bebek uyudukça uyumaya dinlenmeye çalışın, benim en çok uyuyup uyanınca göğsüm süt dolar, bir de stresten uzak durun, bestlak ben de kullanıyorum ama biz de 4. aydan beri gaz sancıları yüzünden ara sıra meme reddi oluyor, kısa kısa emip bırakıyor, sonra emmek istemiyor falan derken sütüm azaldı, damla da bir yere kadar etki ediyor, he bir de bol bol sağım yapın emzirme sonrası ve aralarında, gelmese de en az 15,20 dk sağın, o da çok işe yaramıştı ben de, eğer doymuyorsa mecbur mama başlayacaksınız, biz kullanıyoruz ara sıra yapacak bir şey yok, önemli olan bebeğin doyması