Kezban Bir de lohusayım ya şimdi, misafir geldiydi bebek görmeye.bebeğim uyandı tabi emecek, normalde uzun süre emer 30-40dk filan, arada bi 10 dk dinlenir yağlı süte geçerken. Misafir gelince annem uzun emdirtme, ne bol emiyor derler demişti.İyiki de öyle yapmışım,herkes yorum yapar ama bi maşallah diyen göremezsin.
Eksik söyle emmiyor durmuyor de,ayını fazla söyle kilosu iyiyse.Ben kaynanama anneme filan bile kocam dahil, gece uyusa bile bu gece uyumadı filan diyorum.