Kezban ağlamayın olabildiğince sakin olun benim sütüm geliyor kızıma yetiyor diye pozitif düşünün duşa girip ılık masaj yapın göğüslerinize ısırgan otu çayı için çok iyi geliyor bende çok inanırım nazara bana da değmişti bol bol kendinizi ve bebeğinizi okuyun okutun bebeğin yüzünü ağzından alnına doğru 3 kere okunmuş su ile elinizle silin Allah ın izni ile düzelirsiniz dualar sizinle 🙏