Merhaba.bebegim 20 aylık.park yatağının dışında hiç başka bir yerde yatmadı yatirmadim yani.minikken yatıyordu ama şimdi hiç denemedim.guvenli değil sanki.birde dalamayinca sallıyorum zaten. aslında istiyorum yatakta koltukta yatsın.ama nasıl yaparım yatarmi sorun olurmu guvenlimi diye düşünüp duuyorum.bir kere daha küçüktü aramızda yatıyordu anne yani yatağında birsabah bir baktık yerde kafa ustu düşmüştu. O günden beri korkudan sanırım yatirmadim parkyatak dışında. Birde ailemin yanına gideceksem tatile gideceksem yanımda mi tasiyacagim park yatağı. Bu durumu nasıl cozumlediniz. Yani fikriniz nedir napmak lazım acaba nasıl yapmak yada