Paramedik16 glnrb 18.ayda karma aşı yapılıyor tetanoz ateş yapmış olabilir bi takip edin aşı ateşi çok uzun sürmez 1-2 gün içinde geçer
kizinaasikbiranne glnrb Hiçbir aşıda ateşi çıkmayan çocuğumun 18 ay aşısında çıktı yanlış hatırlamıyorsam 2 günden fazla çıkmamıştır ve aşı vurulan bölgede 2 gün kızarıklık oldu sanki bir şey ısırmış gibiydi şişti ama 3. Gün geçti 😊
glnrb Paramedik16 bir yaş aşısı da çok ateş yapmıştı acaba yine aşı dan dolayı mı diye tereddütte kaldım