Kızlar bebeğim 3 ay 5 günlük İzmir’de yaşıyoruz ev 28-29 derece klimayı açıyorum 26ya düşüyor. Kızım uyurken alt pijama giydiriyorum gün içinde zıbınla duruyor. gece tulum giydiriyorum. Birkaç gündür büyük tuvaleti yeşilimsi geliyor yani sarı yeşil arası hafif de sümüksü gibi. İnternette anne sütü aldığı için sarı yeşil olabilir diyor ama annem de üşüttüğü için öyle diyor. Ne yapabilirim? Bu ara bide büyüme atağında sanırım gündüz 1-2 saat anca uyuyor. Günde 3-4 kere hapşırıyor ama o normal zamanda da vardı. Reflüsü vardı diye de arada kusuyor bugün de 3 kere filan kustu peynirimsi