sarepk valla bunu bazen biz belirleyemiyoruz tüpleri baglatmadigin sürece hep Bi fazlası olasılığı var.oyuzden sayi vermek pek doğru değil.ben hep 3 derdim 4.oldu napiyim iyiki olmuşlar yavrularim benim…ama cidden insanın omrunden ömür gidiyor.yipraniyor kolay değil yani.hic olmamasida kötü insan Özlem duyuyor.oyuzden siz ne dusunuyorsaniz onu yapın.kimi çok cocuk sever bakacak gücü kendinde hisseder .kimi sever ama o gücü görmez kendinde.kimide cocuk sevmez hayatını yaşamak ister..kimi hayatını çocuklarına adar…cümleler uzadıkça uzar anlaşılan….