barslancan 29 günlük bebeğim 8 saat uyumuyor ve bu ikinci haftasından beri böyle. Kime söylesem ee büyüyor oluyor, evet büyüyor ama çok çok fazla değil mi. Ne gücüm ne psikolojim kalmadı. Aynı durumda olan var mı
aysegul_my barslancan gazdandir bitanem gaz ilacını değiştir 8 saat uyumadiginda hem o çok yorgun olur hem sık sık emdikçe gazı çoğalır 1 aylık bir bebek en fazla yani oda taş çatlasın 4 saat uyumaz benim de kızım gece öyleydi çocuk çığlık çığlığa ağlıyordu uyuyamıyordu gaz ilacı aldık o kadarmış o her bebege her gaz damlası fayda etmeyebilir bunu benim ilk cocugumda doktor da demişti ben kendi çocuğuma 4 tane ayrı gaz damlası kullanıyorum diye demem o ki gaz damlasını değiştir
me_o531 barslancan ne sekiz saati bacım aralıksız 2 saat uyuduğunu bilmem doğduğundan beri uyumaz 18 aylık hala uyumaz
Aselduru88 barslancan 15 günlük dü bi başladı uyumamaya suan 50 günlük geceler ağlıyorum yalvarıyorum Allah’a 1 saat uyumak ıcın
karpuz_ barslancan gazı vardır gaz giderici masajlar yapın mutlaka işe yarıyor banyo yaptırmak da rahatlatır hatta banyo yatırıp gaz giderici masaj yapın daha iyi rahatlar. Çoğumuzun bebeği aynıdır hepimiz çektik yapcak bişey yok malesef 🥲
barslancan aysegul_my biz damla kullanmıyoruz henüz, Pzt doktruna gideceğiz söyleyeyim bari ama sağlık ocağı hemşiresi dahil büyüyor ne sanıyorsun diyorlar gerçekten daha bir aylık bebeğin 8 saat aralıksız uyumaması hem ona hem bana çok zor çok çaresiz hissediyorum
Luthientr Aynı benim kızım :) benim kızım günde toplam 8 saat uyurdu. O sırada kitaplar 24 saatin 20 saatini uykuda geçirir derlerdi. Büyüyemeyecek diye çok korkardım ama büyüyor hiç korkmayın. Ama uykusuz bir çocuk yapacak bir şey yok. 2 yaşında gecede 4 kez kalkarsı hala ve öğlen uykusu hiç yapmazdı. Şimdi 3 yaşında gece 1 kez kalkıyor. Düzeliyor yavaş yavaş :)
barslancan me_o531 demek istediğim 8 saat boyunca hiç uyumadı, iki saatte bir saatte yok ve daha çok küçük ne yapacağımı şaşırdım
aysegul_my barslancan 1 ayına kadar hiç henüz gaz damlası kullanmanız çok tebrik edici vallahi 🙏 benim kızım 5 günlükken başladı gaz damlası kullanmaya çünkü mahvediyordu bizi de kendini de ben 4. Ayına kadar kullandım çünkü iyi geliyordu
psikoanne Benim kızımda 20 günlük , 6-7 saat uyumadığı oluyor. Doktoruna şöyledim Allah kolaylık versin dedi