newannee__ 10 aylık ayırdık. Şuan 23 aylık alıştı iyice. 12. Ayda 11 diş çıkardı 15. Aya kadar o sıra yanımızda yattığı oldu. Diş dönemi bitti memeyi bıraktı ohh değmeyin keyfime diyebilirim. Odayı bilsem daha erken ayırırdım. Yok döndüm, yok horladın, yok alarm çaldı derdi yok. Başta kamera aldım kullanamadım bile. Kesinlikle tık sesini duyuyorsun. İlk hafta zor ama aklı kalıyor insanın ağlamıştım ben ilk 3 gece 😂😂 ama alışınca missss. Hem kendiniz için hem çocuk için kesinlikle öneririm yani. Ses kaynaklı kalkma kesinlikle azalıyor yarı yarıya kalkıyor. Ve emme bitince 2 3 hafta sonra muhteşem oluyor😅
Bu arada oğlumla olan güvenli bağlanmam da sorun yok. Hatta her gittiğimiz oyun grubunda falan çok iyi olduğunu söyler psikologlar, özel eğitimciler vs