aslancmom Kızlar happy mom da gören olmadı belkide başına gelen olmadı bilemiyorum bu yüzden cevap alamadım. Oğlum 2 aylık sol göz kısık açıyordu göz kapağı düşüklüğü teşhisi kondu ameliyatsız büyüdkce geçen oldu mu başına gelen var mı bilginiz tecrübeniz varsa okumak isterim
3kedili2bebekli aslancmom merhaba kuzenim aynı durumu yaşadı su an 12 yaşında 8 yaşında basit bir ameliyat oldu yanlış hatırlamıyorsam o şekilde geçti
aslancmom 3kedili2bebekli görmesini engelleyecek durumda düşüklük var mıydı şimdi nasıl belli oluyor mu diğer göze kıyasla ve basit bir ameliyat mı kusura bakmayın bir tek siz yazdınız çok korkuyorum o yüzden biraz fazla soru sormus oldum
3kedili2bebekli aslancmom yok estağfurullah ne kusuru, küçükken görmesine engel değildi ama büyüdükçe engel olacağı için ameliyat ettiler, basit demişti teyzem iz falan yok belli olmuyor sayılır tabi cok küçük bir fark var ama tuhaf durmuyor