Bebeğim 10 aylık. Bu zamana kadar hiç böyle bir sorun olmamıştı çok şükür ama son zamanlarda nedense böyle hissediyorum çünkü sadece uykuya geçerken emmek istiyor sonra da itiyor beni emme süresi çok kısa. Bu normal mi sizce bu aylarda nasıl emziriyorsunuz sadece anne sütü veren anneler?