irem12 1 ay sonra tellerim çıkacak ,, fakattt… dişlerim de hala çarpıklık var. Onları da teli çıkartıp törpüleyerek düzelteceğini söyledi. Dişlerime işlem yapılacak olması canımı sıktı. Başına gelen var mı bilgisi olan
bianneo irem12 benim ön dişlerimden birisi daha uzundu onu törpüyle düzeltmişti doktorum. çok kısa sürmüştü birkaç saniyelikti hatta hissetmemiştim bile
Busegr irem12 törpüleme aslında yabancı ülkelerde tedaviye başlamadan önce yapılıyor ve çok etkili oluyor ama trde bildiğim kadarıyla yapan yok bende tedavi gördüm halâ yamuk doktora söylediğimde dişinin yapısı bu demişti 😂
rumayy irem12 ohoo benim telden sonra yapıldı her şey. İmplant dolguyla diş büyütme vs vs. Bırak sadece törpülesin keyfşne bakkk. Ne istediğini mutlaka söyle ama. Gayet iyi sıralammış dişlerin
Huma_kus34 irem12 2 yıl boyunca bende taktım hiç böyle bırsey yaşamadım tller çıkınca direkt zaten dümdüz oluyo sonra eskı halıne dönmesın dıye arkdan ince tel takıyokı bende hala var arkadan rahatsız etmıyo
smnbr irem12 Biri daha önde gibi duruyo sanki neden çıkarmak istiyor? Törpülemede bişi yok bana da yapıldı. Benim de tek dişim diğer dişime göre hem uzun hem kalındı
larisa13 irem12 dişleriniz düzelmiş, bundan daha düz olmasını isterseniz zirkonyum yaptırırsınız. Para veriyorsunuz tabi ama dümdüz estetik bir görüntüde beklemeyin sonuç olarak yapısal olarak dişleriniz nasılsa öyle durur. Tel kökleri oynatır ve düzelir zamanla. Ama üsteki yamukluklukları anca kesme işlemi yapılırsa düzelir ki ben önermem onuda . Yapısı böyle dişlerinizin kısacası gayette güzel ve düz olmuşlar. Geçmiş olsun
kader539_ irem12 şunan nenimde tel var ve kapanış bozukluğu tam düzelmedi ki bende gazla vardı ön dişler çok öndeydi ona rağmen doktorum dedi ki önümüzdeki ay alt çeneni geriye çekicez kapanırken birbirine değmemesi qçısından o kapanış bozukluğunu gidermek alt çeneni arkaya atmak için yanlara lastik atıcam bu sefer haberin olsun dedi .siz bence törpüleme yaptırmayın sizin yanlara lastik atılmadı mı ? Dişlerin şu an kapanırken birbirine depmemesi lazım ön çenenin az daha önde olması lazım bunun için yanlara lastik takması lazımdı yapmadımı
bianneo irem12 onlar için bilemem ama benim alt dişlerim de tam düz olmamıştı zaten bir süre de plak veriyor o da düzeltiyor ufak şeyleri bana faydası olmuştu.
irem12 Busegr canım diş yapısı öyle olır mı ben anlamadım aklım almıyor . O dişi düzeltmek için tel takılmıyor mu ? Onca para emek dökmüyor muyuz ?
irem12 rumayy canım benim anlamadığım şu . Tel dişi düzeltmek için takılıyor . Neden bu dişler biri aşagıda biri yukarı da biri geride biri arkada. Yani niye telle düzelmiyor da mis gibi dişimi törpülüyoruz
rumayy irem12 alt dişlere mğdahele edilemiyor. Üstlerinde kendş çizgisi yamuk. Boşver törpülesin. Onlar telle zaten düzelmez. Sen büyğrken işte gerek yeme şeklin gerek ısırms vs vu şekli aloyor dişler
bianneo irem12 evet tam dümdüz olmamıştı biraz da yapı dedi doktor ben de beklemedim üstlerde sıkıntı yoktu çünkü. Ama plak da düzeltti baya. Tabi düzenli kullanım şart mesela benim yavaştan yine bozulmalar var belli değil ama ben fark ediyorum
012530 Bende tel tedavisi gördüm hemde diş hekim asistanıyım çok fazla hasta gördüm törpüleme işlemi evet yapılabiliyor dişler hizaya girdikten sonra görüntü olarak iki taraf arasında asimetri varsa yada dişleri kapattığında çarpma olursa törpüle yapılıyor çok küçük bir şekilde ve bana da yapıldı bu çok normal fakat sizin dişleriniz tam olarak düzelmiş gibi durmuyor şuan özellikle alt çenede bozukluk gözüküyor tabiki hekim olarak o daha iyi bilir ama umarım 1 aya düzelir tamamen
irem12 012530 ya demi . Bende farkındayım . Siz işin içindesiniz görmüşsünüz , ben işin içinde olmamama rağmen dğzelme olmadığını görebiliyorum … ne yapmam gerek bana yardımcı olur musunuz
012530 Plak teller çıktıktan sonra veriliyor tekrar bozulma kayma koymasın diye bi süre kullanıyorsunuz geceleri yatarken o sadece dişleri yerinde tutmak işin kullanılıyor bozuk dişi yerine getirmez ve her klinikte vermeyebilir genelde sadece dişin arkasına koruyucu tel takıp gönderiyorlar
Adenkom Benim sadece üst damakta tel vardı üstler düzelip teller çıkarılınca bazıları alttaki dişlere çarpıyor diye törpülendi ama üst dişlerimin törpülenmesini hiç sevmedim insanlar bilerek uzatırken benimki kısaldı biraz 🥲 damağınızda yer mi yok acaba daha fazla düzelmesi için doktorunuza kaygınızı söyleyin bence
irem12 Adenkom işte bu üzücü. İnsan o kadar emek veriyor her anlam da be aynaya baktıığın da mutlu olamıyor
irem12 larisa13 merhaba. Bu konuda uzman mıısnız merakımdan soruyorum tamamen yanlış anlamayın çok net keskin konuşmuşsunuz. Üstler de bazıları asagı da bazısı yukarı da ama bu nasıl düzelmiş oluyor ben tam anlayamıyorum beni aydınlatır mısınız
012530 larisa13 bende merak ettim törpülenmesini neden önermediniz sonuçta mineye kadar inen bi kısaltma olmuyor hastada ağrı sızı olmuyor ve dediğim gibi çoğu hastaya yapıyorlardı bu işlemi bende o yüzden normal olduğunu söyledim sizde hekimsiniz sanırım bu kadar net konuştuğunuza göre