Srpege Arkadaşlar antalya meydankavağında oturan anneler var mı çocuklarımızı belli bir gün parka götürsek bir nevi oyun grubu gibi. Sosyalleşip paylaşmayı öğrenseler ne güzel olur ☀️🌸🌸🌸 oğlum 1,5 yaşında bu arada