Merhabalar bebeğim yarın ilk aşılarını olacak (2. Ay aşıları). Aşıdan sonra nelere dikkat ettiniz gece gündüz ne kadar sürede ateş kontrolü yaptınız. Doktorum 38 üzerne çıkarsa bi çay kaşığı calpol verebilirsin dedi. Haricinde normalde gece tulumla yatıyor, ateşi yükselmesin diye sadece zıbınla yatırsam nasıl olur. Teşekkürlerr şimdiden