minikoalaannesi bebisliozlem ben de calismak istiyorum ama bebegim 8 aylik nasil olur dusunup duruyorum daha adim atamadim sinav 2 senede bjr oluyor bu sene girmezsem 2028e kismet olacaj 2026da girmem lazim
zynprvlfsn bebisliozlem Ben 2014 kpss sınavında kaydırmam olmasına rağmen 81.29 almıştım, bebeğimle birlikte hazırlanmıştım ve matematiğim sıfırdı.
asrinhatasi kubra15mart oğlum 13-14 aylıkken başladım. gurbette olduğum için hep bebeğim uyudukça çalıştım. Son 3 ay kala memlekete gittim. Sabah 8 akşam 5 işte çalışıyor gibi bir odada çalıştım. Annem çocuğa baktı. Tam 2 yaşındaydı sınava girdiğimde. Kursa gitmedim video da izlemedim sadece çok zorlandığım için vatandaşlık dersinde video izledim.
zynprvlfsn Ben ezber derslerin konu anlatımlarını ses kaydı yapmıştım, mutfak işleri ve uyuma aşamasında açar ses kaydımı dinlerdim, gözümde canlandı o günler, pes etmeyin arkadaşlar, inşallah iyi bir alım yaparlarda emek veren herkes yerleşir.
serifelm bebisliozlem özel bir ilaç şirketinde çalışıyordum yükselmiştim vs KPSS düşüncem hiç olmamıştı girmiş olsam atanmış olacaktım belki de ama kısmet ne yapalım şimdi 2026 da da çok alım olur felan diyorlar ama 85 almak için matematik de lazım çocukla dişimi sıkıp çalışsam bile alabileceğimi düşünmüyorum 🥲