Umuttt ben samsung kullanıyorum ama sanırım samsungun tek memnun olmadığım beyaz eşyası bulaşık mak. İki tane çamaşır mak buzdolabı mikrodalga falan kullandım ama bundan memnun değilim. Annem Altus marka kullanıyor benimkinden daha iyi yıkama performansı bence. Bilindik bi marka derseniz bosch bakın derim