Merhaba hanımlar,bebeğime yalnız bakıyorum akşam babası gelene kadar .babası gelince de yine daha çok bende duruyor 5.5 aylık tam.sadece anne sütü yani hep memede uyuturkennde bende .bence olmadığı zamanda ağlıyor ve o sese dayanamadığım için hemen gidip alıyorum genelde .şimdi benim sorum şu :kendimde yeni farkettim çocuk hep bende gibi ama emzirirken vs özellikle (genelde memeye geldiği an uyuyup beni emzik olarak görüyor :) elimde hep telefon var .bunu yeni farkettim evet gün içinde kitap okuyoruz oyun oynuyoruz ne bileyim etrafı anlatıyorum ama yani inanın konuşacak bişi bulamıyorum ya :( ne yapmam gerekiyor daha kaliteli vakit için siz nasıl iletişim kuruyorsunuz.telefonu tamamen kenara atamıyorum ya elim hep gitmek istiyor.evet biraz oynadık tamam yani şöyle diyim 2 saat uyanıksa sadece konuşarak onunla iletişimde geçiremiyorum bu bir sorun mu siz nasıl yapıyorsunuz ???