leylamrt Dün Bir buçuk yaş aşısı yaptım bugün kızarmaya başladı kızarık olan kolun kızarık tarafı sıcak korkmalı mıyım başına gelen var mı
Paramedik16 leylamrt bu semptomlar görülebilir soğuk kolanyayı yada evde varsa alkol(hastane içi kullanılan) pamuğa dökün o bölgeye ara ara soğuk kompres şeklinde uygulayın
Bebegimm1 leylamrt kolonya ile ovun buz koyabilirsinz ebe şişlik sertlik olursa bunu yap der her aşıdan snra