Ftmkaya23 Ahahakb iyi etmişsiniz hakkımızda hayırlısı olsun rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın 🥰 siz asarcıktan mı geliyorsunuz bizde Samsun’dan geliyoruz da kavaktan
Ahahakb Ftmkaya23 aaa şuan şok oldum evet asarcıktan geliyoruz eşim bahsetmişti aslında kavaktan tayini çıkan çok diye büyük ihtimalle eşlerimiz tanışıyor 🥰 inşallah orda da tanışırız sizde en kısa zamanda bulursunuz ama sizin için ev sahibine sorarım yarın 💕
3erkekannesi__ Ahahakb benim arkadaşım geçen yıl gitti oraya çok çok çok zor ev buldu umarım içine sinen bi evi kusa sürede bulursun
Ftmkaya23 Ahahakb Ahahakb teşekkür ederim canım çok saol bende baktım orda samsunu görünce tamam dedim akşam eşim söylemişti onlar tokide ev tuttu diye sizden söz etmişti sizin yazdıklarınızı da okuyunca bende bi şok oldum dünya çok küçük gerçekten ya 🥰
Ftmkaya23 Lojman açıklanana kadar bekliyelim diyoruz da siz numarasını verin her ihtimale karşı bi arayıp görüşsek iyi olur aslında samsun da nasip olmadı umarım burda tanışırız 💕