Gizem111 yani ben genelde üç ya da dört gün falan alıyorum çok uzun süreli almadım parça parça alın göze batmasin. Tabi benim aile hekimim kadın anlayışlı hasta olmasam da veriyordu ablam da mesela başka aile hekiminden hep alır yani keyfi değil işte bakacak kimse falan olmayınca mecbur alıyoruz