Umaymom2 endişelenmeyin yine gözetin ama o yaşta farkında oluyorlar. Yani kendini riske atacak birşey yapmazlar ağzına sığmadığı yerde öğürür en azından benim kızım öyle bizim yediğimiz yemek kaşıkları varya onu tıka basa doldurur fasulye pilav herşey yer