Ozlemhuslu Bugün kızıma 1 aylık hepatit b aşısı yaptırdım. Kakasini biraz kaçırmış beline yıkadım bende bişey olur mu ya aşıdan sonra banyo yapılmaz deniliyo ya bacağından asi oldu
OptimusPrime Ozlemhuslu 1. Ay aşısından sonra yıkamayın dememişti bize hemşiremiz. 2. Ay alısı da 3 gün yıkama demişti 4. Ay alısındada aynı şekilde 😊
Tinimini Ozlemhuslu Yıkayabilirsiniz. Yıkamayın denilen aşı koldan yapılan aşı. Tutması için yıkamayın deniliyor
Zeynoasya Bir şey olmaz canım ben poposunu her kakada yıkıyorum aşı olduğunda da yıkadım bişey olmuyor verem için geçerli senin dediğin olay