Sevgili anneler merhaba, 43 günlük bir bebeğim var. Uyku düzeni bu zamanlarda olmaz biliyorum ama benim bebeğim kaç saat uyuyor olursa olsun 20dk- 2 saat de olsa her gece 1de uyanıyor ve sabah 6ya kadar uyumadan duruyor. Huzursuz da değil ama daha çok küçük olduğundan onu öyle bırakıp uyuyamam. Gündüzleri de evde tek başımıza olduğumuz için cesaret edip o uyuyunca uyuyamıyorum gece de o uyumuyor ve hayatıma neredeyse sıfır uykuyla devam etmeye çalıştıpım için çok yorgunum . Ne yapacağımı bilmiyorum bebeğimi gece nasıl uyutabilirim. Gece gündüz ayrımını öğrendi ama yanlış öğrendi sanırım 😂😂