Oğlum 1 yaşında yürümeye 10. Ayda başladı şimdi koşuyor ve düşüyor ağlıyor sıkılıyor paçama yapışıp ağlıyor sürekli ağlıyor yemek yemiyor yedirmeye uğraşsam ağlıyor otursam ağlıyor kalksam ayrı ağlıyor çok yoruldum bedenen ruhen eşim bile artık eskisi gibi neşeli anlayışlı halin yok çok sinirli olmaya başladın diyor dahada sinirleniyorum öyle bi hal almaya başladım çook yoruldum tükendim kimi biticek bu yorgunluk geçiçek diyor kimi oo bunun 3 yaşı var diyor kimi 4 yaş en zoru diyor başkası okula başladı daha zor diyor kardeşim geçiçekmi geçmiycekmi bi yardım edin be ne zaman biter bu iflas bayrağını kaldırmak üzereyim artık