seren2 ortalama 7.ayda sizin diyetinizin açılmaso lazım en geç o da ( hiç diyet önerilmeyedebilir bu aya kadar tölere etmiş çünkü sonrasında da bebeğe . her diyet açma geciktiğinde maalesef ki intolerans geliştiriyor bebekler ve tepkileri de çok daha büyüyor