ZmrtDila biz kullandık kesinlikle Önermiyorum. İçinden böcek çıktı çünkü. Firmayı arayıp durumu anlattım bana benim hatammış gibi biberona mamayı koyarken böcek düşmüştür dendi gülermisin ağlarmısın. Peşini bırakmadım şikayet edebildiğim heryere ettim cimere bile yazdım. Birde e bebekten almıştım dönüş bekledim eğer iadem kabul edilmeseydi mahkemeye verecektim. O kadar para verip alıyorum bebeğimin sağlığıyla oynadılar resmen. Böyle mamalar yüzünden hastaneye giden bebekler çok. Ben kullandım çevremde kullanan herkesede söylüyorum kullanmayın die. Benim başıma gelmez demeyin sakın bende benim başıma gelmez dedim geldi. Şikayet vara bakın böcekli resim yükleyen dolu.